Treniruotės

Mes siūlome įvairaus intensyvumo užsiėmimus, todėl bet kokio treniruotumo žmogus atras tai, kas jam tinka labiausiai. Svarbu kritiškai įvertinti savo patirtį sporte ir galimybes. Pasikonsultuokite su treneriu.
Treniruotė su pakabinamais diržais
Vidutinio – aukšto intensyvumo treniruotė, kurios metu lavinamos visos raumenų grupės ir įvairios kūno funkcijos: stabilumas, mobilumas, jėga, ištvermė, koordinacija. Vienu metu grupėje gali sportuoti ir pradedantysis, ir pažengęs žmogus, kadangi kiekvienas pratimas turi skirtingo sudėtingumo variacijas.
intervalinė treniruotė ratu
Aukšto intensyvumo treniruotė pažengusiems žmonėms, kurie jau turi gerą pratimų atlikimo techniką. Tai energinga treniruotė, kurios metu naudojamas labai įvairus inventorius: štangos, giros, hanteliai, svoriniai kamuoliai, gimnastikos kamuoliai, stepai, treniruočių gumos, dėžės ir kt.
nirvana fitness
Tai unikalus mišinys pakilios, bet kartu relaksuojančios muzikos, paprasto, bet efektyvaus Pilates, jogos, funkcinių judesių srauto ir ritmingo kvėpavimo su raminančiais garso technologijų intarpais. Tai būdas pašalinti stresą, nerimą, lėtinį skausmą, detoksikuoti kūną ir protą, bei prailginti gyvenimo trukmę per pakankamą kasdienį kūno prisotinimą deguonimi.
blackroll
Tai savimasažo ir tempimo užsiėmimas, skirtas atpalaiduoti minkštuosius audinius. Puikiai tinka jaučiantiems įtampą raumenyse, norintiems efektyviau atsistatyti po intensyvių treniruočių ar norintiems tiesiog išlaisvinti kūną.
nėščiųjų mankšta
Rami ir saugi mankšta smagioje nėštukių draugijoje. Pagerina savijautą bei fizinės būklės lygį greitesniam ir lengvesniam gimdymui.